close
其實這首歌蠻有中毒性的XD配上MV更棒!

---

You Spin Me Around (Like a Record)
妳讓我團團轉(像張唱片一樣)

If I, I get to know your name
Well if I, could trace your private number, baby

如果我有機會知道妳的名字
嗯,如果我有機會追到妳的電話號碼,寶貝

All I know is that to me
You look like you're lots of fun
Open up your lovin' arms
I want some, want some

我所知道的就是
妳看起來充滿樂趣
張開妳深情的雙手
我需要一點妳的愛,一點妳的愛


I set my sights on you
(And no one else will do)
And I, I've got to have my way now, baby

我的眼光就落在妳身上
(其他人不會這麼做)
現在看我的吧,寶貝


*All I know is that to me
You look like you're having fun
Open up your lovin' arms
Watch out here I come

*我所知道的就是
妳看起來充滿樂趣
張開妳深情的雙手
注意!我來了!


**You spin me right round, baby
Right round like a record, baby
Right round, round, round
You spin me right round, baby
Right round like a record, baby
Right round, round, round

**妳讓我團團轉,寶貝!
像唱片一樣團團轉,寶貝!
轉哪~轉哪~轉哪~轉~
妳讓我團團轉,寶貝!
像唱片一樣團團轉,寶貝!
轉哪~轉哪~轉哪~轉~

I, I got to be your friend now, baby
And I would like to move in just a little bit closer

我,我要和妳交個朋友,寶貝
然後我要讓我們變得更加靠近

All I know is that to me
You look like you're lots of fun
Open up your lovin' arms
Watch out, here I come

我所知道的就是
妳看起來充滿樂趣
張開妳深情的雙手
注意!我來了!

You spin me right round, baby
Right round like a record, baby
Right round, round, round
You spin me right round, baby
Right round like a record, baby
Right round, round, round

妳讓我團團轉,寶貝!
像唱片一樣團團轉,寶貝!
轉哪~轉哪~轉哪~轉~
妳讓我團團轉,寶貝!
像唱片一樣團團轉,寶貝!
轉哪~轉哪~轉哪~轉~

I want your love
I want your love

我需要妳的愛!
我需要妳的愛!

*x1
**x2

I want your love(repeat to the end)
我需要妳的愛!

**x1
---
我中毒了XD
這是'80年代的把妹歌...
風格就是很直接的XD

我很喜歡!
(不過翻得不好(淚)
arrow
arrow
    全站熱搜

    BALL◎NEXT◎DOOR 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()